Reklam

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayaç

Home » » Kurt Seyit Ve Şura Tanıtım Rekor Kırdı

Kurt Seyit Ve Şura Tanıtım Rekor Kırdı

Sponsorlu Bağlantılar

Kurt Seyit ve Şura dizisi Tanıtım Fragmanı  Yılbaşı Gecesi yayınlandı.Tanıtım videosu 8 Milyon üzerinde izlenme ile rekor kırdı.

Star Tv yeni bir yapım ile uzun süre ekranlardan uzak kalan yakışıklı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ve Farah Zeynep Abdullah ile karşımıza çıkıyor."Kıvanç Tatlıtuğ" hayranları bu habere çok sevindi diyebiliriz. Öyle ki yılbaşı gecesi İlk Dans ile seyirciye yüzünü gösteren Yeni Dizi Kurt Seyit ve Şura çok büyük bir beğeni kazandı.Yılbaşı gecesi ile birlikte toplamda dört kez Star Tv izle ekranlarına gelen Tanıtım Fragmanı reytinglere göre tam tamına 8 Milyon 883 Bin tekil kişi tarafından izlendi.Bu rakamı 9 Milyon diyebiliriz.

Kurt Seyit ve Şura Dizisi Tutkulu bir aşk hikayesi olarak karşımıza çıkacak.

Kurt Seyit ve Şura Ne zaman yayınlanacak sorusunun cevabını önceki konularda vermiştik.Yinede söylemekte fayda var Kurt Seyit ve Şura İlk Bölüm ile Mart 2014 te izleyici ile buluşacak.Çekimleri Süren dizi Kıvanç Tatlıtuğ hayranlarını şimdiden heyecanlandırmış durumda.


Kıvanç Tatlıtuğ ve rol arkadaşı Farah Zeynep Abdullah bu gösteri için uzun bir zaman vals dersleri aldı.Aldıkları da belli ki izleyenleri kendine hayran bırakan bir görsel şölen sundu ikili bizlere.Kurt Seyit ve Şura Dizi Müzikleri ile birlikte ekranlara zevk katacağı şimdiden belli.
Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum :

Yorum Gönder